В ліцеї діє методичний кабінет Завідувач : Соляник Галина Іванівна Педагог – ключова постать у сучасному освітньому процесі, наставник учнів. Від його підготовки залежить якість освіти, рівень культури суспільства, ствердження демократичних принципів та процесів. Сьогодні головними завданнями оптимізації методичної роботи є уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, створення в училищі належних умов для дослідницької, науково- експериментальної роботи педагога та здійснення його самоосвітньої діяльності. Важливим напрямком підвищення кваліфікації викладачів, від рівня якої залежить удосконалення навчально-виховного процесу, є методична робота. Саме вона носить безперервний, систематичний характер, тісно пов’язана з проблемами, над якими працює педколектив, ходом і результатами навчально-виховного процесу; дає можливість організаторам глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості викладачів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду. Методична робота дає можливість кожному реально брати участь не тільки в реалізації готових програм підвищення кваліфікації, а й у їх плануванні. Все це допомагає скоротити відстань між готовністю педагогів працювати по-новому й результатами їхньої роботи. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника. Головна мета методичної роботи з педагогічними працівниками – забезпечення неперервного і цілеспрямованого професійного розвитку педагогів відповідно до сучасних вимог. Планування методичної роботи – це система заходів, що забезпечують визначеність, відповідність потребам навчально-виховного процесу та педагогічних працівників. В навчальному закладі методична робота здійснюється згідно законів України «Про освіту» «Про професійно-технічну освіту», «Про методичну роботу у професійно – технічному навчальному закладі» та регламентується єдиним планом методичної роботи, який включає:
Організуючим центром методичної роботи в навчальному закладі є методичний кабінет. Його завданнями є:
Методичний кабінет створює всі умови для самостійної, індивідуальної роботи педпрацівників. Діє виставка новинок методичної літератури. Здійснюється організаційно-методична допомога педагогам у науковій організації праці. Розроблені різні пам`ятки для педагогічних працівників. Організовуються та періодично проводяться виставки навчальної літератури, яка забезпечує вчителів необхідною інформацією. Література, та матеріали, що розміщені у методичному кабінеті допомагають педагогічним працівникам в організації та проведенні науково-практичних конференцій, семінарів, педагогічних читань, творчих звітів, та навчального процесу. Методичний кабінет оснащений комп’ютером, підключеним до мережі Інтернет, принтером. В кабінеті зберігаються матеріали методичних комісій, атестаційні матеріали, методичні матеріали педагогічних працівників, кращі розробки, методичні рекомендації до проведення уроків, взаємне відвідування викладачів та майстрів в/н, перспективний графік підвищення кваліфікації та атестації, графіки проведення відкритих уроків, критерії оцінювання, закріплення наставництва та ін. В методичному кабінеті зосереджені: · матеріали нормативної, плануючої, звітної документації, матеріали атестації педагогічних працівників; · методичні рекомендації до організації, проведення сучасних занять, використання мультимедійних технологій, організації самоосвіти викладачів та майстрів виробничого навчання; · доповіді, вимоги до оформлення публікацій, методичні рекомендації до написання творчих робіт та ін.; · методичні розробки окремих тем, відкритих уроків; · методичні рекомендації до відвідування уроків та критерії їх оцінювання; · матеріали, що містять актуальний педагогічний досвід викладачів та майстрів виробничого навчання; · методична робота викладачів, майстрів в/н і методичні рекомендації адміністрації з різних напрямів навчально-виробничого процесу. З метою покращення методичної роботи в ліцеї створено та працює п'ять методичних комісій: 1. Викладачів та майстрів виробничого навчання груп технічної підготовки 2. Викладачів та майстрів виробничого навчання будівельних професій 5. Класних керівників |
Барабаш Світлана Анатоліївна Викладач предмету "Українське ділове мовлення та основи редагування службових документів", спеціаліст вищої категорії
|
1. "Службові листи”: Цикл уроків. 2. «Документи з особового складу. Формування й оформлення справ» урок узагальнення та систематизації знань udm.rar 3. Урок-презентація. «Структура запрошення, оголошення, повідомлення про захід та вимоги до викладу тексту. Творення прислівників. Ступені порівняння прислівників." 4. «Навчальний посібник вправ і завдань професійного спрямування.» 5. Робочий зошит для поточного контролю знань учнів з предмету "Українське ділове мовлення та основи редагування службових документів”. 6. Збірник кросвордів „У вільну хвилину” з предмету „Основи діловодства” |
Бондаренко Юрій Іванович Викладач предмету "Правила дорожнього руху", спеціаліст I категорії. |
||||||||||||||||
1. «Регулювання дорожнього руху».Урок-гра «Брейн-ринг» 2. «Номерні, розпізнавальні знаки написи і позначення» (урок засвоєння нового матеріалу).pdr.rar 3. Конспект з ілюстраціями та коментарями по предмету „Правила дорожнього руху” |
||||||||||||||||
Лабунець
Валерій Іванович Викладач предмету "ЗВ", спеціаліст I категорії. |
||||||||||||||||
1. «Автомат Калашникова» (урок презентація). 2. "Ручні гранати" (урок-презентація)avtomat.rar |
||||||||||||||||
|